Wednesday, January 5, 2011

Tak Kelakar. Serius

Dengan ini secara rasminya aku tutup kisah tahun 2010. Tak nak langsung pandang belakang, fikir balik sejarah sejarah bodoh, masa masa susah, kisah kisah lampau ditipu dipijak ditinggalkan diperbodohkan manusia manusia bangsat sekeliling. Aku buang semua, dan decide untuk reka yang baru. Sebolehnya semua yang baru, semuanya yang cantik cantik. Tak kisah la kawan baru, buku baru, geng A geng B geng C yang baru, semuanya baru.

Jadi, ini keputusan aku. Takde rasa kesal, sedih, kecewa hampa menjadah semua. Penghujungnya, aku habiskan sisa-sisa tahun lepas dengan gelak tawa suka ria bersama family dan kawan-kawan tersayang. Alhamdulillah. Dan aku yakin banyak peristiwa peristiwa, masa masa, kisah kisah menarik dalam tahun 2011. InsyaAllah.

Selamat Tahun Baru 2011 ;)